Tuesday, April 14, 2009

.at last.

*tet*tet*

1 message receive

opening...

"weh,ko da kol uia?dede da dapat~!"

reply..

"blom kol,ko dah ke?"

cepat2 aku bukak website iium,searching for admission and records num..
temenung kejap..

nak ke kol x..

nak ke x..

aahh,msg org len dulu lah!

satu2 demi satu msg diantar kpd rakan2 seprjuangan.(seperjuangan~ keh3)

"dok lagi,mu kol ah"

"x ag.bia ah dlu.."

"dah.dapat dentistry.."

"dah,tp xdek org jawab.."

malas nk pk,
kol je lah..

bedebar jugak~
hoho...

2,3 kali kol..
x angkat..

kali ke bape nta bawu diangkat..
aiesh,pegi manela dorg neh..



n ALhamdulillah..
i've accepted!

Alhamdulillah..

syukur..

pnjg lebar en.a&r 2 terangkan kat aku.
tp xbape paham.
hoho~

offer letter da pos,
n register 28hb 6 ni..

at last..
after all..
dapat gak placement..

janji.
akan blaja sungguh2.
ku janji.



gumbira,
saya..

6 comments:

nur akmal said...

thniah syiedh.... so, frthr uia lar nie?? penah jnji dl kt akn jmpa di india... tapi, rzki syidah dh malaysia... hukhukhuk!!!~

nuradzlinmustapha said...

errmmm~~
tahniah~~
(wlaupun tataw psl gapo nih)
huhu

sYiEdaH said...

kema::
rezeki d malaysia..saya terima sajalah..huhu.

alwez ookies:
haha..xpela tatau pon.nway,time kasYeh.

Asma Mohd said...

taniah, cik syidah..heehe

Anonymous said...

conrats syidah!!
aku cam pening agi nak pileh mane.
letih.. letih

sYiEdaH said...

time kaseh2 semue.

aimy: pileh yg tebaek kayh! gudluck~