Thursday, August 6, 2009

semoga kekuatan itu milek saya.

"year 5 is tough,but year 1 is the toughest...."

ha.2 ayat from our dean.
mknenye?
study smart.stdy hard.consistent.understand.memorise.bla bla bla.

da lebeh kurang sbulan saya di uia.
menjalani hidup sebagai pelajar dentistry.
yeah.dentistry tu sronok.

dentist chair yg colourful 2,
buat saya jdik excited nak jadik dentist.
betol.!

5 tahun.
xlame.
xsekejap jugak.
harap2 semuanya berjalan lancar..
saya sedar bnyak rintangan kat depan sana,
tp saya tau,
ramai yang bersama saya.
sentiasa menyokong dari blakang.

terima kasih ya semua! =)

saya nk buktikan,
yang saya boleyh lakukan semua ni.
ya,saye penah terjatuh.
tp dari situ,
saya banyak blajar.
dan dari situ jugak,
saya tahu apa itu hidup..

dan.
saya akan terus kuaT!
macam superhero! hahahhaa
=D



memotivasikan diri sendiri,
saya.







4 comments:

Anonymous said...

wish u d best of luck!!!!!!!!!!!!!!!

muahhhhhhhhhhh

beruang diabetes said...

kuat kak! kuat!
aku tanpa daging ayam, lemah sedikit~
suar da longgar~ adehhlaaa

Pisey said...

insyaAllah.
huhu.
salam syidah.
ad belog juge ghupenye^^

sYiEdaH said...

pisey ::oet.lame xketemu.huhu

nad :nad,jgn jadik kering! jom besama menguatkan diri.!haha

anonymous:masyeh2..hehe