Thursday, December 31, 2009

tata 2009,hello 2010!



location: transnational bus. kuantan-k.bharu

tibe2.

missxx-iium calling...

saya:aek?
(sambel meninjau2 ke seat depan.)

missxx-iium: syiedah! bus da gerak ke?

saya: yep.eh,m**** katne?

missxx-iium: kitorang kat stesen minyak ni lg!

saya : haaa??so gane ni?bus da gerak!

missxx-iium : suruh pakcik driver tu stop!

saya:okeh2!
(cpt2 bgun dan menuju ke arah en.driver di depan)


saya: pakcik,kawan saya tertinggal kat stesen mnyak td.

pakcik: haa?macamane bleh ttinggal ni?nak puseng balik ke?kawan awk g mane?suro die naek bus yg ade kat situ td.ckp kat die!

saya:ok2.(smbel dialing missxx-iium's number)

pakcik:kol la,msg lambat.

saya:ye,sy tgh kol la nih.(apelah pakcik nih.sabau la!heh)

saya:m****,nek bus yg kat situ ye.pakcik ni suroh.
missxx-iium :ok!

and kawan saya selamat naek bus lg satu.naseb baek bus 2 nak g kB jugak.huhu.

and paleng saya xpuas ati,pakcik 2nd driver tu bebel2 plak.pebende tah die xpuas hati.siyesly bengang ngn pakcik tuh.ergkkkhhhh!!

and moral of the story:
kalo nak turun g toilet ke mnde ke ble naek bus,
sile inform kawan2 ye,kang tetinggal haru beb..

bile ade org kte xkenal bebel2 xtentu pasal,sesuka hati xtau cite,bagi je sbijik penyepak ke,
sekeh ke,pape je lah yg patot.
(rase nak sekeh2 pakcik td yg sound aku smpai satu bus dengar.ahhhhhhhhhhhh!!!!)

pakcik yg bujet peramah,
harap2 kite tak bejumpa lg~

dahla aku penat.
pakcik tu memang carik pasal.
ak da berasap,
naseb baek tak meletop je.
jgn smpai ak jd kurang ajar.huh~



yg geram,
saya.









1 comments:

Anonymous said...

dharap sabau ye..btw td g jln2..smbar satu lgi sweater zara..weee~:P yg xbestnye, sweater zara sye hop aritu, da trun arge rm200++ ajek, ceh nyesal plok bli awl2..pape pn..njoy your holiday k,hahaha best2 wat esei kt cni..xyah approve pn xpe..hehe.. YS..