Tuesday, July 6, 2010

ya.saya di tahun dua.


assalaamualaikum everyone~

well well,i dunno which words to put on.
memang blur gile nih.
ni adela yg ke brape puluh kali saya backspace then taep then backspace lagi dan lagi dan lagi.
haeshh~



cuti da habes dan skarang saya xlaen xbukan di unibersiti tercinta,uia.
woohhh! 2nd year dah nih! *excited telebih

cuti memang saya duk ruma je lah.kluar 2-3 kali ja.
dkt2 cuti nk abes kami sefamily ke johor..
perghhh! johor is sangat jauh ok.
sumpah penat dan bosan gile duk lam keta.
kalo naek flight kan sonang. *ceyt.bujet kaye

pegi jB ni main purpose nye nk antar my sis kat utm skudai tu.
g anta sejam lebey je,g jenjalan yg berjam2.haha
even penat jalan jauh pon,kami tetap gumbiraa~~


berbalik kpd crita kampus.
oh.the very 1st day was very very very horrible.
mule2 helmet hilang,xpe lg sbb ade helmet spare,
g kat moto tgok2 tlupe nk bawak kunci mangga,
lari3 naek bilik balik,
ahh lupe plak kunci tuh g campak mane,
cari punye cari,
jumpe la kunci,
lari3 lg g kat motor,
tp itu kunci mangga lokerr!
warghh! ngokngek sungguh.
memang of kos lambat la g clas dan akhinya duduk la saya di barisan paleng blakang.
amek MBBS(members of back benches) la nmpak gayenye taun ni. T_T

cukupla skali tu ja 1st day yg kelamkabut,miserable,horrible dan yg sewaktu dgnnya.
lepasni susun stokin,kasut,beg siap2!


2nd day.
masuk polyclinic.
bekenalan dgn dental instrument yg sgt banyak ok.
huuuiii..poning kopalo den ceni~

dan my janny sudah pon dihantar td..
dear janny,thanx for all the knowledge,
hope u'll happily live with the new owner soon. ^_^

ok.rupenye post ni da panjang.
and saya xsuke post yg panjang sbb mls nk bace.
tatataa~~



p/s : dentistry is tears and blood.. and saliva! -dr.chantek


dentist bukan 2nd class,
saya,


2 comments:

beruang diabetes said...

saye pun mahu naek juge ke tahun due jugeeeyyy

sYiEdaH said...

mari ke tahun dua! :D