Monday, January 10, 2011

wink wink



wah nmpaknye ramai yang xpuas hati dgn keputusan AJL smlm.
status2 fesbuk mereka jelas menunjukkan kekecewaan masing2.
ingtkan faizal tahir menang,skali opps?

*cewah boley x nk jadi wartawan artis?huahua:P*


ahh aku senanye xtengok pon AJL tuh.
smalam baca kosmo,ttbe TERclick bahagian hiburan,eh eh ada brita ana rafali.
and i was like,eh ni ke ana raffali?COMELNYA! pakai baju kurung!
lepastu duk prongpreng2 ngn dede ckp pasal ana raffali.
dede la duk cite2 siket2 pasal cik baju kurung tuh.
siap suro aku tgok video clip lagu dia ag.
cehh dgn ber-wifikan wifi uia yg super duper laju nih,
kau load 3 jam pon xleh nk tgok lagi.so lupakan jela.huu

so dlm pukul doblas lebih tu faraha balik cakap ana raffali menang AJL!
woh! baru duk gossip2 ttbe dia menang!
hahaa
see memang untung artis yg aku sebut,menang AJL teros! haha :P


ha ni lah ana raffali kalau nak tau.*belagak*


so kesimpulannya baru smalam aku tau sapa ana raffali.*kesian x?
ok sape nak gelakkan aku silakan.
seriously kalau bab pengetahuan am pasal artis ni ake memang fail lah.

artis malaysia xkenal?
xsemuala aku kenal,kalau yg femes2 tu aku taula.
salu masuk tv sume kn. soalan basic contohnya siti nurhaliza kawin ngn sapa tu aku blehla jawab.
brita satu mesia tau aku taulah.heee

kalau artis omputeh tu kau xyahla tanya aku eh, memang aku sengeh jelah.
kalau diorang datang rumah aku pon ak xtau yang diorang tu senanye artis. hahaa
cakapla nk cakap aku katak bawak tempurung ke hape ke,
yang penting aku malas nak amek tahu pasal diorang. banyak ag bnda laen yg penting.hiiii

off topic pasal artis.xbest!


oh.smalam petang pegi secret rcpi walaupon hujan renyai2 sanggup redah sbb makan punya pasal!hee




weweeee!


heee


mari tambah berat!


malam ni ada kelaslaaa.adeiiii T_T

2 comments:

beruang diabetes said...

KO XTGK RUPENYE AJL! CEHH~
weh, tambah berat minom herbalife la..hehe =p

sYiEdaH said...

HAHA.
skarang aku tgh minom herbalife la.
kau ble nk join?heee