Monday, March 1, 2010

teruskan berlari.


halo~!

saya sudah kembali dari cuti seminggu.
immune system down sepanjang cuti setelah bejaya bertahan ketika musim exam.
lepas exam tros demam.
trima kaseh ye en.demam sudi menyinggah,
baru ade keje cket immune system ni.extra work i mean.haha~

papepon,
saket tu penghapus dosa kan?
alhamdulillah.. =)


dan skarang saya suda pon di block 4.
final block for year 1.
wahh..
cepat betol masa berlalu.
da dkt staun saya kat uia nih.! wee~
rasa baru lg duk kol2 jpa,kol universiti,interviews,bla2.
zaman kejatuhan.huu~
saya akan ingat zaman tu smpai bila2.

sebab.
tanpa zaman jatuh tu,
saya xkan ada kat sini.
mungkin saya ada di salah satu ceruk di negara sana.
yg mungkin saya x akan gumbira seperti hari ini.kan?

thank you Allah.~


anyway.
selamat menjalani block baru untuk diri sendiri.
dan semoga beruntung dlm profesional exam nanti ya!




jiwa perlu besar,
saya.




1 comments:

beruang diabetes said...

loh.kak.ko demam ke mase ak kol tuh??
siler makan VITAMIN!
hehehe~
=p