Sunday, December 12, 2010

fresh oren taknak tapis ikat tepi satu! :p




assalamualaikum~


nmpaknye uia kuantan sudah kembali meriah.
mereka2 suda pulang so mksudnye cafe rmai org,intenet slow and yang paling penting, que gune washing machine pd hujung mggu memang xputus2 lalu ampaian akan penuh sepanjang masa.wuwuwu.xsukenye.
hekeley boley plak nk suke ke xsuke ,hengat uia ni aku yg punye?hahaa..satu ja yg mengumbiarakan which is semua cafe bukak! weehooo! boley bli air kak ani yg sedap,nasi ayam lot4 lauk2 yg banyak etc3. eksaited kn? yela mestila.kalau bdk2 semester cuti mesti cafe gilir2 bukak.sedih tau ade sumber makanan yg sikit.gini ar makcik2 cafe gni ar.meng-anak tirikan kami.sob sob.smpai ati.:p tp xpelah skarang cafe da bukak!! weee! so gudbye pakcik! GUDBYE! ak memang xkan beli lagi kat cafe tu sbb kes dapat wing je time beli nasi ayam haritu.ish ish.xpuas ati oi dapat ayam kecik da la part gwa xsuka pastu xley tuka.apeda.xmao beli dah! *muka sirius*
*kejap aku kejap saya kejap gwa=kekonfiusan identiti :p*



setiap ari pkul 8?? huwaaa +_+
p/s:gambo xclear tp xkire nk upload gak.hee


dua subjek telah ditambah untuk block ni.so total up 8 subjects.hoho. paediatric and dental public health,dua2 tu buat mataku kuyu layu dan yg sewaktu dengannya.heeeee :P

sekian saya akhiri post harini dgn satu persoalan untuk anda semua, bilakah jpa nk masukkan scholar saya? haha :p
ok bye!


oh ya.jam yg pecah dan rosak disebabkan encek kuching tela diganti baru! yeayyeay! *2 pon kecoh*



get away from those mad people k. :)


0 comments: