Sunday, May 31, 2009

vrom vrom.

hari ni 1st tyme bawak kereta kat jalan besame cekgu memandu.
cekgu 2 mst bdebar gak,
aku bwk kete kejap tgh,kejap ke tepi.haha.
naseb bek xmasuk line org.haeh.kalo x arwah la.huhu

arini kenal jalan A,
jalan pnye jalan.
jmpe traffic light.

ok hijau.

cekgu : tekan minyak.
saya :ok.(sambel tekan minyak)
cekgu : kuat siket.
kereta: vroom.vroom.
cekgu :kuat lg.
trafic light :saya dah nak tuka kaler merah ni.
saya :alamak.~
.....
trafic light :merah.
cekgu :tekan minyak lg.klac 2 lepas cket.
saya :hehe.(sambel tsenyum.)
kereta:vroooom~

dan dengan slumbernye saya melanggar lampu merah besame dgn cekgu mandu.saya xsalah,cekgu suroh tekan minyak.hehehe. =P

care parking xingt lg step.
sabo je la cekgu 2.
da bape kali ajar.
tp xingt jugak.hehe
ampun ye cekgu,
ni la 1st tyme saye drive.


kan best kalo da xpert.
malu weh ble naek buket kete undur balek.haha


tape.
bak kate org,
"practise make perfect"
prctise bnyk2 pasnih.hehe.

saye boleh.
ya.saya boleh!






kan best kalo blaja gune kete auto?
saya.

0 comments: